Nu är det nästan färdigt

Söndag kväll, strax dax att knyta sig så jag orkar upp i morgon!
Har fått gjort mycket här hemma idag..... fixat klart nästan hela tv-rummet, tvättat, tro det eller ej men jag har även putsat lite fönster!! så nu ser man jätte bra ut! Har även varit och tränat ett cirkel fys pass tillsammans med Pannan, tycker att hon behöver "röra" sig lite, var även inne i gymet en runda efteråt. När vi kom hem var det lite mat och varsit soffhörn som gällde, hittade även ett avsnitt av Morden i Midsommer på en kanal! Kan inte bli mycket bättre en söndagskväll!
Tänkte visa er lite före och efter bilder på mitt tv-rum....

   
Före                                                                   Efter

 
Vad tycks om min nya tavla?

Nu är det bara ommålning av väggarna som gäller, få se när jag tar mig den tiden....? Hoppas att det kan bli snart.

Natti natti & drömm sött!
Kramar

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Ser ju faktiskt väldigt mysigt ut! :D

2009-09-07 @ 08:46:33
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0