Glad Påsk!

En riktigt Glad Påsk vill jag önska alla mina läsare! Hoppas att ni oxå ska ha en lång skön helg! Bara vara och ha det gott. Hoppas på att påskharen kommer på besök?
Själv ska jag strax bege mig i väg på kvasten, som är ny trimmad, kiteln är polerad, nu gäller det bara att få tag på katten, Ansgar var är du????


Vad sägs om dessa små "Kärringar" det va ett tag sedan....

Jag har alla mina barn hemma ihelgen, vilket jag tycker är jätte mysigt! Ska bara rå om och skämma bort dem! De får man göra som mamma...när dom inte bor hemma längre.


Älskade ungar! <3

Igår var vi i skogen på en liten promenad med Ansgar (promenad o promenad, de va mest o stå stilla när Ansgar kollade in läget!) Han hittade ett litet kärr som han tyckte verkade jätte intressant! Känna lite på vattnet o så...spana in fåglar o annat intressant!


Ansgar på "jakt" i skogen.

Ha en skön kväll!
Lev livet o njut!
Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0