Lilla mormor

Igår, måndag var jag och Lillasyster Johanna i Borås över dagen, dels för att "ta hem" Lillasyster Malle men oxå för att ta ett sista farväl av vår lilla mormor somnade in igår natt. Jag är så glad att jag var där och träffade henne för inte så länge sedan och för att hon har fått leva ett så långt och bra liv utan sjukdommar och annat som kan drabba en. Hon har bott hemma i sin egena lägenhet hela tiden, inte illa när man skulle fylla 97 om 1månad! Alltid pigg och glad, och mycket mån om sitt utseende. Hon satt ofta ute på sin balkongen i solskenet för att få färg på kinderna. Hon har alltid varit en lite "wild and crazy" mormor, hittade ofta på en massa bus o skoj när vi var små.
Åhh, va det känns tomt och konstigt att hon inte finns här längre!


Min älskade lilla mormor!


Mormor på hennes 95års-dag


Lev Livet ocn Njut!
Kram




Kommentarer
Postat av: Kicki

Stora Kramen o tänk va gott att ni ändå var där för ett par veckor sen o hälsade på mormor.

2010-04-06 @ 22:14:34
Postat av: Carina kompis

Jag tänker på dig gumman!

All kärlek i sorgen efter mormor.

2010-04-07 @ 15:48:00
Postat av: SaraFia

<3

2010-04-07 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0