Nu är det klart!

Nu är jag äntligen klar med mitt badrum!! I helgen kom dom sista hyllorna på plats, med hjälp av Kärleken. Tack för det! <3

Jag tycker att det är så fint och frächt...enda nackdelen är att det fortfarande är så litet! men, man kan inte få allt!


Färgerna går i vitt och grått


Mina fina nya hyllor

Fina gråa handdukar


Fatta vilken skillnad...så här så det ut förut!!!

Det är även målat en grå "stapel" på varje vägg, bakom toan och hanfatet, så blir det lite "liv" på väggarna och inte bara vitt vitt vitt...även om jag tycker att det är fint!

Ha en fortsatt skön dag och va rädd om dig!
Kram


Kommentarer
Postat av: SaraFia

Åh, vad fint det var med hyllorna! :D Det är sjukt mycket snyggare nu än innan. Haha då (när man kollar tillbaka nu) såg det typ ut som värsta sunkbadrummet ^^

2010-04-19 @ 13:30:13
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0