Ny dag ny vecka...

Sååå var det då måndag igen!! första dagen på en helt ny och orörd vecka. Vad ska man då hitta på??? För min del så kan jag säga att även denna vecka är mer eller mindre fulltecknad.

Ikväll blir det ett träningspass både kondition och styrka, vet inte om jag ger mig ut och joggar eller om jag tar "crossen" på gymet...det var ju ett tag sedan jag körde den. Efter det så blir det bara att ta det lungt och kanske sätta mig en stund i soffhörnet. Kan inte tänka mig att det är något att titta på på tv?? eller?? har du kanske ett förslag vad man kan titta på?

Imorgon så är det ett föräldrarmöte på Pannans skola, lika bra att gå dit, eftersom det varit ganska oroligt där sista tiden...få se vad lärare och ledning har att säga om det hela?? Inte mycket kan jag tro? men vi får se....

På onsdag är det begravning av lilla mormor. Hoppas verkligen att allt går bra, det känns lite olustigt....men de ska det väl göra?

Och på torsdag så har jag "mitt" sista spinningpass för säsongen. Det ska bli skönt att inte behöva vara uppbokad varje torsdagskväll, samtidigt som det känns lite "konstigt" men jag kommer ju tillbaka i höst.... och då kör vi gärnet igen!! yehaooo!!

Sen på fredag är det ju Valborg och man ska välkomna Våren och titta på brasan, som jag alltid lyckas missa!! Få se hur det går i år?

Sen var hela denna veckan slut och hela april månad oxå! fattar inte att det är maj månad nästa vecka??? Vart tog den här våren vägen??? Någon som vet?

Lev Livet Här och NU!!!!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0