En nästan vanlig onsdag?

Fortsatt fint och härligt vårväder! Solen har strålat från en blå vår himmel idag, fåglarna kvittrar och människorna verkar glada och nöjda! Det känns verkligen Wow! Hade tänkt att inviga våren med den första glassen ute idag när jag var i stan, men så blev det inte...tiden "sprang" ifrån mig och parkeringstiden höll på att gå ut och någon P-bot vill jag inte ha! Så, det får bli en annan gång!


Mumms...med glass!

Men jag har iallafall ätit lunch med min Carina kompis idag, passade på när jag ändå var i stan mitt på dagen och hon hade ledig em! Som vanligt fanns det mycket att prata om! Bla tyckte hon att jag skulle följa med henne och 2 tjejer till, till Ullared i sommar, dom skulle hyra en stuga?! Visst varför inte? Shoppa o ha det kul, är ju inte fel!
Snart ska hon o delar av familjen åka iväg på en härlig solsemester! Är faktiskt lite avis... men jag unnar dom detta! :)


Visst är det härligt? sol, värme och svalkande pool!

Pannan har vårkonsert i kyrkan idag, men jag har inte möjlighet att komma och titta, men hon hade fixat så dom spelade in lite idag när dom uppträdde för skolan...så jag har ju nästan sett/hört det?! eller?


Ett härligt vår skutt....Pannan o Jasse!

Nu ska jag byta om och ge mig på en jogging runda... känner att jag behöver stilla oron i kroppen och få bort "klumpen" i magen!
Sen blir de Brie-toast och en kopp te när Pannan kommer hem! kanske att vi tittar på en film? Vi får se...

Ha en fortsatt skön vår kväll!
Njut av Livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

jag vill också med till ullared och bo i en stuga! så himla coolt!

2010-04-14 @ 18:50:47
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hörde en lite fågel viska att du skulle resa en vecka i höst, så du har ju ditt o se framemot. Härligt!!!

2010-04-14 @ 21:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0