Så va det fredag igen!

Tänk vad denna vecka bara rusade fram...som jag skrev i början av veckan så har jag haft fullt upp ända fram till idag! Så förlåt mig att jag inte har varit flitig med bloggandet! men som sagt, har haft fullt upp!
Igentligen hade jag tänkt att börja måla om i mitt sovrum idag, men just nu har jag absolut ingen ork! få se om det är bättre i morgon?
Men jag har fullt upp ändå...hade tänkt att städa och plocka undan här hemma, det är ju en av sakerna som blir "lidande" när man inte hinner på kvällarna...

Ikväll ska jag till Kicki kompis och äta lite gott, då blir det laxpaj och sen skulle jag fixa någon smarrig efterrätt, har bara inte kommit på vad förnågot ännu?? Sen sluter vi upp med våra Kärlekar, för dom har ju tacoskväll i kväll!


Min bästa Kicki kompis och jag!

Det är ju trots allt Valborg idag...men jag tror inte att det blir att titta på någon brasa för vår del? Jag har lyckats att missa den i så många år...så jag missar den nog i år oxå! Det blir ju vår iallafall! :)

Igår hade jag "min" sista spinning för terminen! Känns lite konstigt men samtidigt skönt att slippa vara upptagen varje torsdag...men till hösten kommer det igång igen och då är det bara att köra "gärnet" igen!! :)

Nu ska jag gå och göra mig lite frukost och titta lite på morgontv innan jag sätter igång med dagen "sysslor".


Fruktsallad och naturell youghurt med nötter får det bli till frukost och sedan ....

....naturligtvis en STOR kopp te!!! För vad vore Livet utan te????

Ha en bra dag och va rädd om dig!
Livet är Här och NU!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: kicki

Oj...kort från garagefesten :-)

JApp Valborg utan eld får det bli...go mat & vin o massor med tända ljus.

Välkommen i kväll vännen!

2010-04-30 @ 13:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0