Påskmys

Tänk att lediga dagar kan gå såå fort! Bara en ledig dag kvar innan  det är dax att gå till jobbet igen, fast det är ju visserligen en kort vecka! Bara jobba 3dagar sen är det ledigtt igen! Då ska Kärleken o jag åka iväg på lite "kärleksmys" :) Så härligt att bara komma iväg och bara va!

Nu i helgen hr det varit fullt upp, har ju alla "barnen" hemma och det är så mysigt att bara få rå om dem och skämma bort dem!

I lördags, påskafton, var det ett underbart väder. Solen sken från en blå himmel och fåglarna kvittrade glatt! Det va dax att leta efter äggen som Påskharen hade gömt! Jag satt på trappen och njöt i solskenet medan "barnen" letade och till slut hittade äggen! :) Då känns det som om dom aldrig kommer att bli vuxna...men vad gör det! Ha ha...
Även jag fick ett ägg, eftersom jag inte vill ha något godis så låg det ett paket god choklad glss och ett jättefint hjärta att sätta på väggen där det stod "Njut av Livet" vilket passar mig perfekt!


Pannan o Martin i solskenet på trappan!




Sen var vi på födelsedag fest hos Johanna S som fyllde 16! God mat, dricka och efterrätt och en massa glada o goa ungdomar!

Idag har jag inte gjort så mycket! Mest varit hemma, myst i soffan med en bra film tillsammans med barnen.

Ha en fortsatt bra kväll!
Njut av Livet!
Kram



Kommentarer
Postat av: jensan

Vad härligt att du haft en bra påsk! Men jag tycker inte om att du inte ätit godis (jag har ätit massor)

Kram på dig

2010-04-05 @ 18:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0