Vårfint

Nu i helgen så har jag fixat och donat lite här hemma! Alltid kul med lite nya grejer.

Jag var i Alvesta i trorsdags och där har dom en jättemysig affär som säljer lite alltmöjligt "vill ha" grejer, Maries önskedröm, helt klart värt ett besök om du har vägarna förbi. Där hittade jag ett kuddfodral som verkligen passade mig!



Köpte även en fin glasburk att ha lite godis i.....



Sen är det ju dax för lite nya blommor både ute och inne, så det blev en runda till Lundens växthus.


Fina rosa perlagonier i köksfönstret och....


....Härliga penseér och tusenskönor på balkongen.

Och en fin krona, från "Margaretas" här i Hovet. Jag tyckte att det passade att ställa en blomma inuti.



Jag är även jättenöjd med min byrå, och silvret som jag ställt där....som tidigare bara stod i ett skåp och skräpade!



Måste även vissa mitt fina hjärta som jag fått av mina älskade "ungar"!


Visst är det fint? och texten stämmer så väl.....


Till helgen har jag starka funderingar på att måla om i sovrummet! Där kommer det oxå att bli vita väggar med lite svarta detaljer...tror jag? haha... Mycket ideer finns det men tiden finns inte alltid!

Nu är det dax att ta det lite lungt, sätta mig i soffan med en stor kopp te och en knäckemacka! mumms...va gott :)

Ha det gott och Njut av Livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Så himla vårmysigt!

2010-04-26 @ 20:54:11
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: kicki

ja verkligen härligt vårmysiga detaljer

2010-04-27 @ 07:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0