Min "subba"

Måste bara säga att jag sååå glad för att min lilla älskade "Subba" (min bil, en Subaru) gick igenom besiktningen i går! Inte en enda anmärkning fick hon, bara beröm om i vilket bra skick hon va! :D Det är inte dåligt för en 20år gammal bil! Ingen rost, varken under eller någon annan stans!
Jag hoppas verkligen att jag får ha kvar henne ett bra tag till. Detta trots att det är lite "pensios" varning, lite gubbig bil, ingen AC, men dock taklucka och 4hjuls drift. Även om jag inte har märkt något av det?
Jag är verkligen glad att jag har denna bil!


Det går även utmärkt att posa på henne!

Sen har jag pimpat upp henne med lite grodkuddar, livar alltid upp! haha! sen när det är dax för vinterhjulen på, så åker även min fina rosa rattmuff på! med texten Left-Right, så jag vet viket håll som är vilket! (har lite svårt med det) Även om jag oftast lyckas vända den fel när jag ska sätta på den.....

1år kvar till nästa besiktning! och jag ska va rädd om henne, så hon fixar det lika bra nästa år!

Ha en skön söndag!
Njut o va Glad!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0