Inte mer snö nu

Fredag och ledig! Just nu sitter jag i soffan med en stor kopp te o en god knäckemacka och tittar på Morgon-tv o OS. Tycker att det är spännande att titta och se vad "vi" kan åtsakomma. Anja var ju super igår på storslalomen och tog ett brons efter den jättekraschen som hon gjorde kvällen innan, längdskidorna har väl inte gått så där bra? Men ännu är det ju inte slut!
Pannan ligger fortfarande och sover, hon är ledig idag.

Inatt kom SaraFia med Ansgar (SaraFia åkte vidare till L-bo) medan Ansgar stannade kvar här hemma! Mysigt att ha en katt smygande omkring i lägenheten...man hör små tassande steg lite då o då. Men, NEJ, jag ska inte skaffa någon egen, så ni behöver inte vara oroliga! :) Även om jag älskar katter.



Oj, vad det hade snöat i natt, nu tycker jag att det kan räcka, även om jag tycker att det är jättemysigt  med all snö men nu måste någon hitta STOPP knappen, nu vill vi ha vår... men den kommer väl så småningom! Kicki kompis hade hört att på Mattiasdagen (på onsdag) så skulle det börja töa runt husväggarna enl. gammal "sägen"... vi  får väl se om/hoppas att det stämmer?
Jag skänker en tanke till alla er som måste ut o skotta! själv behöver jag ju inte!


Nu vill vi ite ha mer SNÖ... vill ha VÅR!

Ha det gott i snön och va rädd om dig!
Lev Här & Nu!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

ja...på torsdag "kastar Mattias in varma stenen" enligt min kloke chef, vi får väl se om detta stämmer.

TACK tänk på mig när jag kommer hem o har hela min uppfart att skotta...jippie...ett rejält träningspass

2010-02-19 @ 14:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0