Inte så mycket idag...

Idag, söndag, har det inte hänt så mycket! Har inte sovit så bra i natt, blev akut illamående igår kväll efter melodifestivalen (vet inte om det berodde på programet? ha ha, nä så var det ju inte...) så det var bara för mig att gå till sängs och försöka sova...lättare sagt än gjort! Illamående och magont är det värsta jag vet!! Fixar det liksom inte, mer behöver jag inte säga...

Just nu har jag hjälpt Pannan med manikyr. Hon har fått kanon fina naglar! Så nu håller hon bara på att "pillar/slår" naglarna mot allt! för att det låter så häftigt tycker hon :)

Fundera på om vi skulle hyra en film i kväll? Men vet inte riktigt vad? Jag tycker att Pannan kan börja fixa middagen medan jag går ut o hyr en film! Bra va?

Nähä... nu får vi ta tag i livet! Jag går o hyr en film... återkommer med vad det blev? Pannan får börja med maten...

Ha det gott o va rädd om dig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0