Myskväll mitt i veckan

Onsdag...veckodagen mitt i veckan! Härligt, då har hälften av arbetsdagarna gått och det är bara 2 (normalt) dagar kvar att jobba innan det är helg igen :)

Nu ska Kärleken och jag strax in till stan för att handla lite, sen blir det hem och ha lite Onsdagsmys! Gäller ju att passa på! Lite wild and crazy...myskväll på en onsdag? ha ha! Ikväll har vi nämligen inget annat för oss, ingen träning eller andra aktiviteter, bara detta är underbart!
Vi tänkte passa på att äta lite "mys" mat, vad det nu kan bli? Är nog sugen på lite fisk idag? Tror jag?


Grönsaksdekoration från hotellet...

Imorgon torsdag är det spinning igen, såg att även detta passet var fulltecknat!! Jättekul! :)

Klart att vi ska ses, min Carina kompis! Inte behöver vi vänta ända till våren...det blir förlänge!

Ha det bra o njut av livet!!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Fast ibland kan ju vardagsmyset bli mysigare än helgmyset! ;D

2010-02-03 @ 20:17:06
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0