På banan igen

Idag tisdag har jag jobbat, tyckte att det va lika bra att testa på och se hur det går...och det har gått bra! Bara lite huvudvärk under dagen, det får man va nöjd med :) Det va en hel del jobb att "ta igen" så det fanns att göra hela dagen!
Nu i kväll så har det varit bowlingmatch igen, idag var det jag o Kärleken som spelade och 2 poäng fick vi ihop! Jag passade på att gå både dit och hem, känns så skönt att få komma ut o röra på sig när man varit inne och suttit still hela dagen. Sen har det ju varit Bygglov på tv´n i kväll...så nu är man ju sugen på att "bygga" om hemma igen!! ha ha... Får väl se vad det kan bli? Hade ju lite planer i höstas som inte blev av.


Snart är det sommar och man sitter ute och äter....

Igår var jag en sväng på gymet, gick 1timme på löpbandet, tyckte att jag skulle ta det lite lugnt och inte ta i för mycket, se om det funkade med tanke på huvudvärken...och det kändes bra! så det blir nog en runda i morgon oxå! På torsdag har jag ju min spinning igen :)


Idag ska det börja "tina" runt husen...enl gamal sägen? Hoppas det stämmer :)

Har även pratat med lilla mammsen idag...åh va jag längtar att åka över och hälsa på!! Så nu har jag börjat titta på lämplig vecka att åka över, har ju en hel del komptid att plocka ut! Dom har ju oxå fått en massa snö...precis som alla vi andra, så pappa hade fullt upp med att hålla rena "gångar" till vedboden, posten och in till huset!


Hejnum för något år sedan...troligen mycket mycket mer snö nu?

Nu är det strax dax att träffa "John Blund" han kommer punktligt varje kväll! Ha ha...


Ha en bra dag i morgon och va rädd om dig!
Lev livet o Njut!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

vad har du för planer???

2010-02-24 @ 09:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0