Lördag em

Lördag eftermiddag, snön yr utan för fönstret så det känns skönt att sitta inne o mysa. Kärleken var tvungen att jobba några timmar men han kommer senare och då blir det att titta på Melodifestivalen, 2:a uttagningen. Få se vilka som går vidare i kväll?
Har varit ute och gått en liten runda med Kicki kompis, har sån spännings huvudvärk som aldrig vill släppa!! (tänkte att det kunde hjälpa med en runda) Har även provat spikmattan och sedan fått lite massage av Kärleken. Vet att detta har med jobbet att göra...och på helgen blir det alltid värre, när man slappnar av!!



Igår kväll va Kärleken o jag ute och åt, vi va på La Castillina, jättegod mat! Det blev en typ av bruschetta till förrätt, entrecote till varmrätt och sedan vaniljglass med rostade valnötter till efterrätt! Och till detta ett gott Chianti vin,Så supergott... Sen blev det tåget hem mätta och nöjda med kvällen! :)

Nu tror jag att jag ska ta och äta det sista i  min glassbytta (sen i söndags) blev så där jättesugen på chokladglass... och ta en stor kopp te! Tända en massa ljus och bara ta det lungt o mysa!

Ha en skön lördagskväll och va rädd om dig!
Lev här & NU!!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0