Ny vecka nya utmaningar...

Måndag, ny vecka nya tag! Få se hur denna vecka blir? Har fortfarande min jäkla (rent ut sagt) huvudvärk!! Grrr... vill inte ha den mer! Nu har jag haft den till o från i ca 1mån och rejält i ca 2veckor! Tänker hela tiden att det ska gå över, men det gör den inte :( Har legat helt "klubbad" 2 helger nu,med jätte huvudvärk inte orkat göra något varit helt osocial.... Har fått tid hos företagsläkaren på onsdag, inte för att jag tror att dom kan göra så mycket? vi får se.


Vill att de ska va sommar nu.....

Var iallafall i väg och spinnade i kväll, men hade inte mycket ork, så det blev att "fis" cykla idag, styrketräningen var bara att glömma, fixade inte att ta i. Men det va skönt att få röra på sig, nu har jag tittat på Fam Annorlunda.

Har även pratat med Telia idag!! För ett tag sedan, i början på januari, så fick vi hem nytt bredband, telefoni och tv- paket, telefonen och bredbandet funkar men inte tv´n, för sladden som dom skickade med ( 1,5m) räckte inte, så jag tänkte att jag får skaffa en längre.... visst! 1090kr för 10m sladd!!! Aldrig i livet! Några dagar efter detta så ringer Telia och undrar varför vi inte använder tv´n och jag säger som det är..... inga problem säger dom, vi kan skicka en sladd till dig, 15m för 99kr!!! Ok, kanonbra tycker jag! Tror ni att det kommer någon sladd?? Näää, naturligtvis inte! Så när jag ringer idag och undrar så visar det sig att dom inte har någon 15m sladd, den är SLUT! Kan man inte meddela detta då? Dom hade bara 4m sladdar kvar (och det räcker inte) så det slutade med att dom skulle dra av 250kr från min faktura och jag skulle köpa mig en sladd, hon kollade att det fanns 10m 179kr... vi får se vad detta slutar!

Ha en underbar dag o va rädd om dig!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Kicki

..lung o fin, allt löser sig till slut :-)

Ibland tar det lite längre tid bara..smile

Lycka till hos farbror doktorn idag, KRAM

2010-02-17 @ 07:37:31
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0