Äntligen pulkaåkning!

Idag var det dax... att ge sig ut i backen för att åka pulka!! Så himmla kul! :) Bara älskar att åka pulka!
Panna och jag begav oss ut till Högehall med våra pulkor, solen sken från en blå himmel och det var riktigt behagligt väder ute. Inte alls så kallt som det varit tidigare i veckan.
Panna tyckte att jag skulle göra en bloggrapport om pulkaåkningen, så den kommer här....



Jag har svårt för att vara tyst när jag åker, så det låter en hel del! ha ha... (likadant när jag åker typ bergochdalbana, det vet dom som åkt med mig!) Men vi gick till backen som det inte var så många och åkte i, så det gjotde inget och varken jag eller Panna behövde skämmas.



Imorgon, söndag, blir det backen igen...lika bra att passa på, man vet aldrig när det blir tillräckligt med snö nästa gång så det går att åka pulka!

Ha det bäst! och Njut av Livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kul :-)

2010-01-10 @ 13:24:43
Postat av: Carina kompis

Du och Anna är ju för bra härliga!

Man ska behålla barnasinnet så länge som möjligt och det har du verkligen gjort.

2010-01-10 @ 14:10:01
Postat av: SaraFia

Åh, hade sååå velat vara med! ;D

2010-01-11 @ 09:51:14
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0