Härliga söndag!

Vaknade av att solen sken in i mitt sovrum idag på morgonen! härligt att vakna på det sättet! Sen var det bara att gå upp, fixade mig lite frukost och satte på morgon tv. Panna låg fortfarande och sov och Kärleken var hemma hos sig.....så det fanns inte så mycket annat att göra?

Har passat på att vara ute i dag på em, har varit på isen där vi oxå grillade lite korv, drack varm choklad (med eller utan rom) med vispgrädde! Helt underbart väder även om solen inte orka lysa igenom molnen! det är såna här dagar man behöver för att klara av ytterligare en hektisk jobbar vecka!


Varm choklad med vispgrädde!


Härliga Vinter!


Att göra snöänglar hör till vintern!

Igår hade jag en URK och Äckeldag..... hatar såna dagar! Jag trivs inte alls med mig själv när jag är sån :( Det jag hade planerat att göra blev inte av.... Istället var jag ute och gick en runda med Kicki kompis, det kändes bra. Senare på kvällen kändes humöret bättre så jag var en sväng hos Kärleken som bjöd på ost, kex och vin! Inte helt fel :) tittade på en film....som inte alls va så bra? Lite konstig? Kryptisk? eller nått sånt? Pannan hade sina vänner här hemma på tacos kväll så det va ett himmla kacklande och fnissande när jag kom hem! men det tycker jag bara är mysigt!


Panna och Ida i disktagen....eller inte?!

Nu är det snar dax att fixa lite middag, sen blir det nog soffan? det är ju lite bra på tv i kväll...typ "En annan del av Köping" och Johan Falk på tv4.... imorgon börjar "alvaret" igen *suck* hoppas att det inte blir en lika intesiv vecka som förra?

Njut av Livet det går inte i repris!
Var rädd om dig!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0