Fixar dag

Lördag så härligt!! Det är klart den bästa dagen på hela veckan.... sovmorgon, långfrukost och bara va!
Idag vaknade jag vid 8 tiden så jag gick upp o klädde på mig ytterkläderna (med pyjamasen under, hi hi) och cyklade ner till bageriet för att köpa frallor. När jag kom hem så fixade jag varsin kopp te till Kärleken o mig och sen låg vi sängen och drack te och läste tidningen, lysnade på "Ring så spelar vi" det är verkligen lördag morgon!! Bara älskar det! När vi var färdiglästa så gick vi upp o fixade frukosten, det blev som vanligt en lååångfrukost.

Har fixat iordning en del i badrummet, Kärleken har hjälpt mig att sätta upp speglen och handukskrokar, så nu är det "bara" duschväggen och lampor kvar som ska upp sen är det färdigt! och jag är jättenöjd med hur det blev! Kanon fräscht jämnfört med tidigare, tyvärr så blev ju inte badrummet större med det överlever jag! Fick även jättefina handdukar av lilla lillasyster i julklapp som passar jättefint!

Ikväll ska Kärleken och jag ut och äta. Ska bli mysigt! Vi tar tåget in till stan så får vi se när åker hem, om det blir buss ellet tåg? Har även passat på att gå en långrunda idag, inte speciellt skönt väder kallt och blåsigt...men det är desto skönare när man kommer in i värmen igen!
Nu är det bara tvätten som ska läggas in!! *suck* inget kul, men det är ju bättre om den är på plats, lättare att hitta då!

Ha en fortsatt bra lördag och passa på att njuta av ledigheten! ( om du är ledig i dag?)
Var rädd om dig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Mysigt att krypa ner i sängen på lördag morgon och mysa;)

2010-01-17 @ 13:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0