Härliga vinterdag

Idag fredag har jag varit ledig! Visst kan det va härligt men jag hade hellre jobbat! Vaknade av att solen gick upp på en blå himmel....men det var ruggit kallt -20 grader!!
Hade bestämt träff med Jenssan på fiket kl 10, eftersom hon hade semester så passade ju bra! Jag bestämde mig för att gå ner, så på med en massa kläder och ut i kylan....kallt med härligt!



På vägen hem så tänkte jag att jag skulle gå en längre runda hem, så jag gick ner till Kärleken för att gå över isen hem! men.....tänkte inte på att det hade snöat sååå mycket och att det va en massa snö på isen!!! lite svårt/jobbigt att gå hela vägen över isen, så det va bara att vända om och gå på "fast" mark hem. Men jag passade på att ta lite fina vinterbilder.






Tycker att det kan vara så härligt med vinter och snö!

Ikväll har vi bara haft det mysig och ätit gott! Martin är hemma över helgen, vilket jag tycker är riktigt mysigt!
Imorgon lördag så ska vi kolla på revyn och sen blir det middag här hemma hoss oss! 16 pers, så jag har förberett lite med maten idag för att slippa i morgon....

Nu är det Let´s dance som gäller! och Agneta åkte ut i kväll, lite överraskande?

Ha en underbar kväll!
Njut av livet, Lev här o Nu!!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0