Helg sammanfattning

Redan söndag kväll och 3:e januari 2010, känns konstigt att skriva det! men man kommer väl in i det oxå så småningom? God fortsättning till alla mina läsare, hoppas att ni kommer att fortsätta att följa/läsa min blogg även under detta år.

Helgen och Nyår har varit kanon, även om det gått fort. här kommer en liten sammanfattning av den...

Nyårsafton tillbringade vi i församlingshemmet eftersom vi inte kunde vara hemma hos mej, där såg det ju ut som en bygarbetsplats med byggdamm överallt! och inte hade jag lust att börja storstäda....roligare kan man ju ha :) Vi var totalt 14st med barn,ungdomar och vuxna. Tycker att det är så trevligt när man är tillsamman allihop! iallafall till middagen, för sen vill "ungdomarna" ge sig i väg och kolla om det fanns nått häftigare ställe! Förstår inte det? ha ha ...


Bilderna får tala för sig själva....

Nyårsdagen bjöd på härligt vinter väder...så det blev en runda ute bla på isen. Tycker at det är lite läskigt att gå på isen....tänk om det inte är tjock nog?? På kvällen kände jag av mina förlorade "sov timmar" dom senaste dygnen, satt och slumrad till men gick sedan in i andra andningen och Pannan och jag tittade på en film, utan att jag somnade!! Som vanligt så blev det pizza till middag som sååå många andra säkert oxå åt??



Gårdagen tog jag det bara lungt, var ute en runda och sen var jag även en runda på gymet, där jag tillbringade min tid på löpbandet! Kändes härligt att få röra på sig igen! Sen "flyttade" ju vår nya familjemedlem in (läs mer om detta på eget inlägg) SaraFia, Pannan och jag käkade lite gott på kvällen sen satt vi och spelade alfapet! I stort sett det enda spel, förutom frågesport, som jag tycker om! Mysig att få umgås med sin underbara döttrar en lördagskväll!
Senare kom Kärleken, som varit på fest för att sova hos mig. Mysigt att få sova bredvid varandra och vakna upp tillsammans på morgonen <3




Härliga bilder från ett istäckt Rottnen


Söndagen bjöd även den på ett underbart vinterväder, så även idag blev det en runda över isen och njuta av solens underbara strålar!
Sen har vi hjälpt SaraFia med hennes flytt, alla möbler skulle "packas" in i bilen, eftersom vi åker till Västerås tidigt i morgon bitti!

Detta var vad som hänt mig i helgen...
Hoppas att ni oxå har haft det gott och mysigt?
Som sagt nu startar ett nytt år med nya spännande utmaningar...

Lev Livet och Njut av det!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0