Måndag måndag...

Måndag första dagen på ännu en ny vecka med nya utmaningar! Kan erkänna att jag absolut inte hade lust att gå till jobbet idag!! Igentligen tycker jag om jobbet men inte just nu! Eftersom det är, tycker jag, just nu ganska kaotiskt! Ingen vet riktigt vad dom ska göra, hur det kommer att bli? Jättemycket att göra och helst inte jobba övertid! Något som inte alltid går ihop!
Nog på klagande nu! var bara tvungen.... det är väl därför jag känner mig så URK i mellanåt!!

Har varit iväg på ett 75min spinningpass i kväll!! Jätteskönt! Eftersom det inte var jag som hade det så behövde jag inte tänka utan kunde ge gärnet fullt ut!! Härligt härligt :) Sen var det bastu med hårinpackning som gällde!
Och nu sitter jag i soffan och har precis tittat på Familjen Annorlunda...... Alla dessa barn överallt! Vet att jag ibland (innan) kunde tänka mig att ha ett par ungar till...men så blev det ju inte och jag är JÄTTEnöjd med mina tre under bara ungar som jag har!! Skulle inte kunna tänka mig att vara utan dem
Älskar er!! mina godingar!


https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1164689/images/2009/karl-oskar-dagarna-2009-8_49036436.jpg
Mina underbara godingar!!

Imorgon ska jag äntligen klippa mig! Tycker att jag är sååå långhårig!? Ha ha... Sen ska Pannan och jag spela bowling match, så det är bara att hålla tummarna för oss!

Ha det bäst och va rädd om dig!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Älskar dig också mamma :)

Och du jag har kommit på att jag ska färga lakanet jag har över soffan turkost! :D Då hade det liksom passat in mer! :D Men vågar inte göra det själv riktigt, och sen vet jag inte riktigt hur man gör så du får hjälpa mig nångång när du är här! :D

2010-01-26 @ 09:47:27
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0