Måndag

Precis hemkommen från ett härligt spinningpass! Jag har ju inte spinnat sen innan jul...och det är ju ett tag sedan. Även om jag har både sprungit och kört crosstrainern så är det inte riktigt samma sak. Efteråt var jag inne en sväng på gymet tillsammans med Kärleken, Kicki och Micke som kom direkt dit. Men snacka om att det var mycket folk där idag!!! Har alla gett sig själv ett gymkort i julklapp eller är det Nyårslöftet att börja ett nytt liv som startat idag? Har nog aldrig varit med om att det har varit så många där! Svårt att veta vilka "redskap" som var lediga.... Så det blev bara en liten stund sen tog Kicki och jag en härlig bastu istället. Tycker att det är så skönt med en bastu efter ett träningspass.....och nu sitter jag hemma i soffan och bara har det bra :)

Igår kväll träffade jag mina bästa systrar och min bästa kusin (som är här på besök). Vi träffades hemma hos Johanna, hon bor ju "i mitten". Jag hade bakat härliga chokladkakor, från Leilas kokbok som jag fick i julklapp, mumms va goda dom va!! Massor av choklad och valnötter! Det finns några kvar,som jag ska spara till Kärleken så han får smaka :)

Tyvärr var det inget väder för pulkaåkning i går söndag :( det var ganska blåsigt och ruggit, så vi var hemma och fixade i stället.


Pannan i pulkabacken

Hoppas att jag snart har tid att lägga in lite bilder från vår härliga vecka på Canaris..... den som väntar får se!

Ha det bäst!
Lev och njut av livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Kram min vän.

2010-01-12 @ 21:24:48
Postat av: Caroline

Sicken tur att du fick kokboken. Jag kan även rekommendera morotskakan, cup cakes, kolakakorna och självklart julens julgodis, rookie road. Må så gott vännen!! Kram

2010-01-13 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0