Morgonträningen är igång!

Yes!! Jag fixade det! :) att komma upp i tid i morses så jag kunde ta mig upp till gymet där det blev ca 30min på löpbandet! (kom lite sent så det blev ingen träning tillsamans med Kicki) Sen var det bara hem och in i duschen och frukost efteråt! Så nu sitter jag här och känner mig så nöjd...ha ha! Tanken är att jag ska försöka ha 1 morgonträning i veckan, så har jag det gjort sen och kan bara vara hemma o ta det lungt på kvällen! Annars är jag superduktig på att boka upp hela veckans kvällar på annat och så sitter jag där och chippar efter andan på helgen som oftast oxå har varit uppbokad! Men det ska bli ändring på det nu!! hoppas bara jag klarar det?


Bjuder på en "fin" bild...som Pannan tog när jag kom hem från träningen i morses!

Ha en underbar dag och njut av livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

ha ha ha...asg...är det du?????

2010-01-13 @ 17:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0