Ny familjemedlem

Japp, så är det.... vi har fått en ny familjemedlem hemma hos oss. Flyttade in i går eftermiddag/ kväll, "testade" henne så snart hon kommit innanför dörren, nästan iallafall! Hon gick fram "som en dans på rosor" och jag är övertygad om att vi kommer att komma bra överens och inte gå varandra på nerverna. Eftersom vi kommer att ha ganska mycket jobb i hop så är det ju bra att man kommer överens :) Hennes namn är "Volta Dusty". Jag sprang på henne när jag var en snabbis i stan och plötsligt bara var hon där... och det sa klick med en gång! ha ha....
Jag lägger ute en bild på henne här.....


Visst är hon "fin" vår nya familjemedlem??
Är säker på att vi kommer att jobba bra ihop framöver.......den "andra" som jag hade flyttar med SaraFia till Västerås!

Ha det fortsatt gott och njut av livet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0