Nytt kylskåp

Idag på morgonen, närmare bestämt typ 06:55 så fick jag mitt kylskåp levererat! Kärleken kom hit och hjälpte till att bära upp det, har ju en massa sega trappor!! Sen tog dom det gamla med sig. Det har ju varit frys i det gamla sen nyår, som tur är så har jag ett förråd som nu vintertid är lika kallt som ett kylskåp! så det har ju funkat ändå.


Första gången som jag har ett "helt" kylskåp


Temperaturen styr man utifrån....

Nu är det bara att fylla det med en massa godsaker, nyttiga och onyttiga....


Innuti är det ett häftigt blått disco ljus"...fast det syns inte här

Vad vore livet utan mat?? förmodligen jätte tråkigt?
Ha det gott och Njut!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Spacekylskåp ju ;D

2010-01-19 @ 23:18:56
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Perfekt fack att lägga alla Coca-Cola Zero på:)

2010-01-20 @ 19:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0