Onsdag snart torsdag

Onsdag mitt i veckan! Som vanligt tycker jag att veckorna bara rusar fram!! fattar inte vart tiden tar vägen? någon som vet? På jobbet är det kaotiskt fullt upp att göra och jag "får" bara jobba 80% eftersom min tjänst har satts ner i tid! grrr... det tycker jag INTE om!!! Men det blir ändå att jag jobbar mer än vad jag ska...för att hinna med.

Idag på morgonen så var ialla falla Kicki och jag på gymet! Yes, redan 05:10 klev vi in och vi var inte ensama (vilket vi alltid varit tidigare) så löpbandet var upptaget. Kicki "körde" crossen och jag tog en runda på cyklen innan jag gick över till roddmaskinen. Det är så himmla skönt att ta ett träningspass på morgonen, sen var det hem och duscha och göra frukost. Jag chokade Pannan med att koka ägg till frukost idag, på en onsdag...ha ha... först trodde hon mig inte? förstår inte det?

Just nu håller Pannan, min lilla tekniker, (tur att jag har henne!!!) på att försäka instalera bredband, telefoni och TV, men det vill inte funka!!! Jag har absolut inget tålamod att göra sånt...blir bara arg, irriterad och frustrerad när det inte vill som jag vill!! Hoppas verkligen att hon får det att funka! :) Här om kvällen så blev jag så irriterad på en hylla när jag skulle sätta upp den att den fick en rejäl utskällning!! men det gick inte bättre för det, konstigt??Ha ha... men det kändes bättre för mig att få säga vad jag tyckte om den?! Ja, jag vet...behöver inga komentarer om detta! ha ha!

Imorgon börjar jag med "min" spinning igen efter jul uppehållet, det ska bli kul att komma igång. Vill även passa på att TACKA min Carina kompis för att hon hjälpt mig med musiken! Vad skulle jag göra utan din hjälp?? Superduper mycket tack vännen!

Jag är jättetrött nu ikväll, så jag tror JohnBlund kommer tidigt ikväll?? Känns som om han är i närheten?? man vet aldrig när han dyker upp?

Ha en fortsatt mysig kväll!
Nattinatti o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0