Sköna söndag

Söndag, vaknade ganska sent!! första gången var vid 8.30 och tänkte att jag bara skulle morna mig innan jag gick upp....men vipps, när jag vaknade andra gången så var klockan efter 10!!! Men va tusan gjorde det? det är ju söndag i dag och jag hade inget inplanerat. Härligt! Kärleken gick upp och fixade varsin kopp te som vi drack i sängen! Detta skulle jag aldrig gjort i "mitt tidigare liv"......men nu, åhh va jag tycker det är skönt och mysigt att få "vakana" upp så här :)

Har bara gått här hemma idag och "skrotat" har fått tvätten inlagd, tvättat ännu mer så det blir ännu mer att lägga in!! Ha ha... Plockat undan lite här o där! Ja, ni vet hur det kan va.....??
Gjorde köttbullar (hemlagade, fick hjälp av Kärleken med att rulla dem) och potatismos (hemlagat) till middag idag....Kände mig präktig och nyttig!

Ska iväg på ett gympa möte i kväll vis halv 8, inte så kul, men "ett måste". Sen blir det nog en stund i soffhörnet när jag kommer hem?

Just det! Kärleken o jag var ju ute och åt i går kväll, vi var på Venecia. åt en hjättegod pizza (var verkligen sugen på det idag) och ett gott vin till det! Mumms va gott det va! Efteråt var vi en liten sväng på Bishop´s och tog varsin "Iris" eftersom vi var så frusna efter promenaden......sen blev det tåget hem...så himla smidigt! 13min så är man hemma!

Njut av Livet, Lev här och NU!!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0