Slapp söndag

Mina barn "mobbar" mig!!! Åhh låt mig få skriva som jag vill! Dom sitter och kommenterar mig hela tiden hur jag skriver på datorn. Dessa barn! Jag skriver som jag skriver och inget annat! Så det så...

Igår var vi på Revyn, som var super kul, skrattade gott hela tiden! Kärleken och jag blev "utsatta" med våra namn, så nu har man lite att leva upp till... eller inte? ha ha... Efteråt så hade vi middag hemma hos mig, 16 personer, både vuxna och ungdommar. Jag hade fixat maten medan Lena hade gjort efterrätten, en jättegod vaniljpaj men färsk frukt :)
Martin är hemma denna helgen, synd bara att tiden går så fort, hade velat att han hade stannat hemma lite längre! Vi hann iallafall med ett litet pass på gymet igår, så jag fick lite nya tips på bra magövningar, viklet känns idag! :) så gott!



Idag blir det nog mest soffhörnet, funderar att titta på en film? Känner mig lite seg efter gårdagens bravader...Vädret är inget tilltalande så något uteliv blir det inte idag.

Fortsätt att njuta av livet! det är underbart :)
Kram


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

HAHAHHAHA, du borde gå en tangent kurs, så du kan skriva lite snabbare:p

2010-01-31 @ 19:15:54
URL: http://eklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0