Tisdag=Bowling kväll

Nu är det redan tisdag kväll! Idag har det varit ett strålande väder...men kallt! Idag på morgonan va det -16...Bbrrr!
Tur att man inte har så långt till jobbet! ha ha....
Har varit i väg och spelat bowling match, det var Panna o jag som spelade i kväll, 2poäng skrapade vi ihop! Alltid nått! i år kanske vi slipper att hamna sist i serien? ha ha....

I morgon, onsdag, ska jag och Jenssan på kurs hela dagen. Det bästa med kurser är att man oftast får så god mat! Efteråt ska jag stanna kvar och passa på att handla....kylskåpet ekar tomt!
Funderar på att morgonträna i morgon, tröttsamt att stiga upp men sååå skönt efteråt! Ska kolla med Kicki kompis om hon ska med?

Lev här och Nu!
Va rädd om dig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Va, fylls inte nya kylskåp på av sig själv????

2010-01-27 @ 11:53:24
Postat av: SaraFia

Haha ja nu blir jag allt lite nyfiken ;D

WOHO, då ses vi ju om typ lite mindre än två månader! :D

2010-01-28 @ 17:22:29
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0