Tisdagsrapport

Tisdag kväll, redan!? Har haft möte till och från hela dagen på jobbet... när har dom tänkt att man ska hinna jobba igentligen?? Och i morgon är det dax för möte igen från kl 09 och fram till lunch! Och helst ska man inte ha någon övertid?? Hur får man ihop det?

Har lagat lasange i kväll och bjöd Kärleken och Emil på middag, sen blev det dom goda chokladkakorna och vaniljglass till efterrätt!! På en tisdag??! Det gäller att ta vara på stunderna i livet! ;) Ha ha...

Just nu håller jag på att ladda för morgonträning i morgon tillsammans med Kicki!! Det va ett tag sedan jag tränade på morgonen, men tänkte ta upp detta igen. Det är ju så jäkla skönt (rent ut sagt!) efteråt, man känner sig så duktig och helnöjd! Ska jag sen sitta på möte hela förmiddagen så kan det va skönt att ha rört på sig lite innan.

Har även pratat med min bästa Carina kompis idag, hon hade haft lite otur idag med en krånglande bil och därför fått stressa sig igenom resten av dagen! Inte kul! Hoppas att vi snart kan träffas o ta en lunch eller fika :)

Nä, nu får det va nog för idag, får tänka på min skönhetssömn, om jag nu ska orka upp o träna i morgon *gäsp*. Återkommer med detta om hur det gick!

Ha det gott och suss så gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0