Torsdagkväll

Åhh så skönt!! Har haft mitt spinningpass nu i kväll och det gick jättebra! Alltid lite nervöst varje termin när man ska starta upp. Passet var fullt, vilket kändes kanon kul :) och jag fick även "beröm" för musiken.....men det kan inte jag ta åt mig äran för! Utan det är ju min Carins kompis som fixat den till mig! Tack än en gång!

Imorgon fredag är jag ledig från jobbet, som jag berättat förut så jobbar jag ju bara 80% nu eftersom dom satt ner min tjänst! :( Så är det någon som vet någon/något företag som behöver hjälp? så finns jag till hands! Får väl se vad jag ska fylla min dag med? Jag får väl städa av ialla fall, så är det gjort till helgen! Ut och gå en runda är ju heller inte fel..... Ja ja, det blir nog inga problem att få dagen att gå!

Suss så gott, nu är det snart läge att "knyta" sig!
Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm....hade gärna haft en ledig dag, hade verkligen behövt det , eller inte??

Njut av dagen o ha en trevlig helg!

Kram

2010-01-22 @ 10:42:46
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Kul att musiken fungerade så bra...det är rejält Pump i den, eller hur?

2010-01-23 @ 13:51:46
Postat av: Pe

Absolut! och det är det som gör den så go!!

2010-01-23 @ 14:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0