Konst i skogen?

På vägen mellan Hovmantorp och Lessebo finns ett "kalhygge" som blev efter en skogsbrand för ca 2år sedan. Där finns i dag bara nerbrunnen yta sotiga trädstammar och en massa sten....men någon kom på idén med att bla sätta dit ett färg glatt rött badkar, en röd fin grind!
Detta verkligen lyste upp hela området och samtidigt blev ett blick fång!
Tror ni att detta fick vara kvar?? Näää då, det skulle bort..... så himla tråkigt!!


Ett rött färg glatt badkar...


...och en röd fin grind!

I tisdags när jag åkte förbi på morgonen så var allt borta men......
när jag körde förbi i onsdags fanns det något annat att titta på...



...."någon" hade hängt dit ett klädstreck med färg glada t-shirts på! :D

Detta är verkligen något som förgyller det nerbrunna landskapet, en färg klick mitt i det svart/grå!
Jag tycker att det är jätte fint och hoppas på att det får vara kvar!!
Vad gör det om det får hänga där?? det är ju inget som förstör!
Det visar att det finns kreativa människor....som vill att det ska vara fint omkring oss! hahaha...


Njut o ha det gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0