Sommar eller vinter?

Tänk om man kunde lägga ut doft på sin blogg? Då skulle jag lägga ut alla underbara dofter som finns ute nu! Var ute och gick en runda tidigare i kväll och det bara doftar sååå underbart av alla blommor, syrener och hägg! På så sätt är ju våren helt underbar, om man nu inte har allergi och inte klarar av att var ute?





Men man kan ju inte säga att vädret är det bästa...för fy tusan va jag har fryst idag på jobbet! Som tur är så har jag en varm kofta hängande där om det skulle behövas, åh det gjorde det verkligen idag! Hade behövt ett par vantar oxå!? Har jag missat nått eller är det inte Juni månad?? Ska det inte vara varmt o sommar då?


Man skulle nästan kunna tro att det är vinter ute??
Nä, nu får det vara nog med väderpratet!!

Nu är det dax för en stor kopp te innan jag ska krypa ner o läsa lite i min bok "Katerdralen vid havet" som handlar om Barcelona på 1300-talet. Man får följa en kille från hans barndom och framåt samt en massa historia.....men det vet jag inte om jag kommer att komma ihåg? Just nu befinner han sig i 35-års åldern.


En kopp te och sedan Gonatt!

Ha en underbar dag o va rädd om dig!
Lev livet!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0