Tacos på en tisdag!!!!

Tänk att man kan äta tacos på en tisdag! och inte på en fredag som i stort sett halva Sveriges befolkning gör! Fast jag gillar ju att vara lite wild and crazy....så då får det bli på en tisdag! haha...


Tacos på en tisdag! :)

Idag har jag varit på hälsokontroll! Frisk som en nötkärna och super hörsel...trots att jag inte hör??! strange? Denna gången sa dom inget om min vikt, sist tyckte läkaren (som jag förövrigt vägrar att gå hos efter dess) att jag skulle banta? Jag undrade hur? (trodde att han skämtade) "Syr man i hop munen på folk så slutar dom att äta"!!! *suck* Åh, han ska va läkare??!!

Nu ska jag, SaraFia och Pannan sätta oss och titta på en film, dricka te och äta kladd muffins som SaraFia bakat i kväll! Hur mysigt är inte det??


Nu kommer det ofta att bli muffins till fikat!


Fikamys framför tv´n


Jag kom på att jag hade min Ben & Jerry glass kvar!! :) Mums va god den va! Men nu är den slut!!

Njut av Livet! Lev här och NU!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Himla trevligt att ha några att ha mysfika tillsammans med, Ansgar brukar inte vilja fika med mig annars :(

2010-06-09 @ 09:24:36
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0