Härliga sol!

Idag söndag har det varit en kanon härlig undervbar dag!! Vaknade vid 8 tiden och gick ut (sov nere hos Kärleken) för att kolla vädret och möttes av en helt under bar vy över sjön....



Frukosten åt vi naturligtvis ute i solskenet.....



Sen tillbringade vi hela dagen nere vid strandkanten...





Kan bara säga att detta va den bästa sommardagen hittils i år!! Lagom brända efter dagen solande...men va gör väl det?? Absolut ingenting, det är såna här dagar man plockar fram sen i vinter när det är grått o trist! och bara njuter av minnet!

Nu ska jag ladda för 3dagars shopping i Ullared?!! haha, ja, det stämmer! I morgon åker jag med Carina kompis och 2 andra shoppingtokiga tjejer från Stockholm till Ullared för att...Shoppa, dricka vin, spela minigolf, bada och bara hitta på massor av tokigheter! Lovar att jag kommer att lägga ut en hel del bilder!
Det är visst nyinvigning i morgon?! hade ingen aning om detta....det blir säker kul det med?

Pannan har lovat att skriva ett lite inlägg någon av dagarna, eftersom jag inte är hemma!

Ha det underbart och njut av Livet!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0