Första vår månaden

Även denna helg har det varit svårt att "få tid" till att sätta sig o skriva lite! Fattar inte vad jag gör på helgerna som tar sån tid?
Nu är det iallafall måndag, ny vecka och ny månad! Den första VÅR månaden... och visst är det härligt nu när fåglarna kvittrar för fullt och snön börjar att smälta...men vart ska allt vatten ta vägen? det är ju små "sjöar" överallt redan nu, och då har et precis börjat!

Ilördags så var vi i Borås över dagen och hälsade på min lilla mormor och även min kusin och moster. Mormor var så himla pigg och var med till o från hela dagen. Hon är ju dock 97år!! En högaktningsfull ålder!
Vädret var ju inte det bästa att köra i, men det gick jättebra. Vi var hemma igen på lördagskvällen. Melodifestivalen lyssnade vi på i bilen, ganska bra för då "retar" man sig inte på uppträdet utan hör bara låten.

Igår var jag inte riktigt på humör! Det går verkligen upp o ner, hade helt enkelt en URKdag, men fick lite gjort hemma ändå! Kärleken hjälpte mig att fixa en massa små saker som aldrig blir gjorda, som jag bara skjuer på framtiden... men nu är det gjort! Tack för det :) Hjälpte även Pannan med det sista i hennes rum. När det var klart så satte vi oss i soffan och hade tänkt titta på nått bra? men det fanns ju inget att se på!! Men vi åt iallafall lite blåbärspaj o vaniljsås! Inte helt fel!

Ikväll ska jag ha Kickis spinningpass, hon kände sig inte riktigt pigg. Krya på dig och ta det lungt vännen! Tänker på dig!

Ha en bra dag!
Njut av livet, det går inte i repris!
Kram

Kommentarer
Postat av: Evangelina

Hola finibebis :D Hur är livis? Jag tycker att livet ter sig ganska förträffligt i snökaos och sportlov, tycker inte du? Vad gör du förresten när du har tid över? Puss, peace och VEGANKÄRLEK <3

2010-03-01 @ 09:31:27
URL: http://hommus.blogg.se/
Postat av: SaraFia

Hahaha, vad är det för kommentar ovanför min?! xD Men ofta snön har börjar smälta hemma? :O Här har det snöat och blåst asmycket hela dagen, och en av mina klasskompisar sa att det skulle bli storm inatt! GALET!

2010-03-01 @ 16:34:45
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0