Grattis SaraFia

Idag är ingen vanlig dag, idag är Sara´s födelsedag! Hurra hurra hurra!!!
Fattar inte vart tiden har tagit vägen??? Tänk att det är 21 år?! sedan jag låg på BB och fick denna underbara lilla "varelse"! Kommer ihåg att jag räknade tår o fingrar flera gånger om för jag tyckte att det var så fantastiskt! Ja, det är en härlig kännsla att få va med om!


SaraFia 21 år idag..... Grattis!

Pannan o jag Grattade SaraFia idag på morgonen, klättrade upp på hennese sovloft medan vi sjöng ( sjöng o sjöng? vi kraxade meset!) och balanserade med pressenter o kamera! Bara det måste ha varit en syn! ha ha ...
Sen åt vi en mysig frukost innan det var dax föa SaraFia att åka till skolan.

Pannan o jag hade tänkt att upptäcka Västerås city idag! Alltid kull att kolla in lite nytt.
Ikväll kommer Martin och Mattias så de blir fullt hus på hennes 24 kvadrat!! Det jag funderar på är hur vi ska få plats att sitta o äta allihop?? Ikväll blir det födelsedagsmiddag o efterrätt! och ett gott vin till det! <3

Ha en underbar fredag!
Mys o ha det gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki kompis

:-)....finns det hjärterum så finns det stjärterum. Ha de bäst o Krama om Sara.

2010-03-26 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0