Härliga lördag

Åhh... så härligt det är med lördags mornar! Bara älskar dom. speciellt idag när man vaknar till solstrålar som letar sig in genom fönstret och träffar mig i ansiktet! :) då känns livet helt underbart!
Som vanligt tog jag mig ner till bageriet för att köpa frallor, och idag cyklade jag ner! Nu kan jag äntligen få fram min cykel som nästan varit helt insnöad!

När jag sitter med mitt morgonte och läser smp så får jag frågan från Kärleken om jag vill följa med ut o gå lite (Kärleken var hemma hos sig) och det är klart att jag ville. På med kläder och jag börjar gå, så möttes vi på halva vägen. När jag sen är på väg hem så tänkte jag att jag skulle gå in till "min" frissa o beställa en klipptid, det slutade med att hon kunde klippa mig med en gång!! Vilken tur jag hade! Jippi :)

Om en stund tänkte jag ta fram brassestolen och sätta mig på trappen och njuta av solens strålar, ta en kopp te och läsa min bok! Och bara va!
Ikväll är vi bjuda till Cissi & Anders och ska bl.a titta på andra chansen.

Ha en underbar lördag och njut av livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Jag önskar mig en klipptid i födelsedagspresent! Typ i Hovmantorp så jag kan klippa mig när jag kommer hem under påsken! :p

2010-03-06 @ 15:09:10
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0