Inte ett ljud!

Precis så är det! Jag får inte fram ett ljud, mest ett kraxande och knappt det! Ont gör det oxå och till råga på allt en äcklig hård hosta!!! Har fått en infektion som satt sig i halen o luftrören.
Just nu sitter jag i soffan med en stor kopp te med rom i för att förhoppningsvis linrda lite? och kanske "lösa"upp de onda?? Funderar på om jag orkar eller ens är sugen på att hämta lite glass? det ska ju vara bra när man har ont i halsen...

Känner även att jag börjar bli frustrerad för jag har inte tränat på 1vecka nu! Hade ju fullt upp förra veckan och på torsdagen började jag känna att jag hade en infektion på gång! Och nu går det ju absolut inte att träna... gick sjörundan i dag och det räckte? var helt slut efteråt! Inte kul :(

Hoppas på att jag är pigg nog på torsdag så jag ka takvasten o katten (det får bli Ansgar i år) och bege mig till Blåkulla! En av årets höjdpunkter....få träffa alla andra häxor! Nån annan som vill hänga på? Ha ha...


Ansgar får hänga med mig till Blåkulla på torsdag!

Imorgon ska jag in och röntga min "andra" axel, har haft lika ont i den som i den andra innan operationen.
Sen blir det väl att jag passar på att påskhandla är jag ändå är i stan. Kylskåpet är tomt igen!!! *suck*

Känner att det mest blev en massa "klagande" idag? Tur att jag iallafall inte har drabbas av en manlig förkylning! ha ha...då hade det inte varit mycket med mig?! ha ha...

Ha en fortsatt bra kväll!
Lev och va glad!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0