Mitt i veckan

Onsdag, mitt i veckan! så skönt för då är det inte så länge kvar tills det blir helg igen! :) idag har det varit kanon väder, solen börjar skina från en blå himmel :) lite småkyligt men inte så farligt. När jag gick ut vid halv åtta tiden så kvittrade fåglarna för glatta livet och man fick världens vår känslor.... så härligt! då vet man att det är på väg åt rätt håll!

Var uppe på gymet en stund direkt efter jobbet, idag blev det först crossen en stund sen blev det löpbandet (det var upptaget när jag kom) Sen har jag haft Kärleken och Emil här på middag i kväll, ugnsbakad falukorv o hemma gjort potatismos!! mums va gott! Nu funderar vi på att titta på en film och krypa upp i soffhörnet, Men jag känner att jag är så trött idag, så risken är att jag kommer att somna?

Igår var jag på tjejträff, vi är ett gäng tjejer som träffats i 16 år nu! Ända sedan våra barn var nyfödda. Det blev som vanligt god mat, efterrätt och en massa prat! Om allt och ingenting! Men tiden går så fort när man har trevligt och vipps va klocka jätte mycket... och upp tidigt skulle jag idag! *gäsp*

Nu håller Pannan o Emil på att poppa poppcorn till filmen.... jag får en egen skål!! Eftersom jag ändå äter upp alltihop själv och ingen annan kommer i närheten av dem! Jag bara ÄLSKAR poppcorn!! och har alltid gjort!



Skänker en tanke till Kicki vännen, som har lite "jobbigt" just nu. Tänker på er!

Ha en fortsatt underbar kväll, nu blir det film!!

Lev livet och njut!
Kram


Ha en underbar kväll, imorgon är det bara 2dagar kvar till helgen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0