Mycket just nu!

Den här veckan går verkligen i ett! Jag hinner knappt att andas känns det som... i morgon är det torsdag och min sista jobbdag för veckan! Men jag har jätte mycket kvar att göra och jag kommer inte att hinna göra det heller! Men men, det är inte jag som bestämt att jag bara ska jobba 80%!

Imorgon ska jag även vara med och spela teater igen (på jobbet) vi spelade även i tisdags. Jag har den stora rollen som... åsna!! ha ha, ja det är så! En roll som passar mig bra :) sen har jag även en annan liten roll som kvinna 1! Vi spelar för låg och mellanstadie barnen i skolan.


Jag var tvungen att få hjälp eftersom jag inte såg nått! men visst är jag fin?? ha ha...


Det var även med 2 "hemska" soldater!

Sen i morgonkväll sticker Pannan och jag till SaraFia i Västerås, vi tar tåget dit i morgonkväll. På fredag fyller SaraFia år, så då blir det kalas! Martin kommer upp på fredags kvällen, och hela "lilla" familjen är samlad! Jättemysigt tycker jag!


Mina älskade ungar!

Ikväll har Pannan och jag varit i stan och köpt lite pressenter! Och nu håller Pannan på att plugga historia, prov i morgon och jag ska strax förhöra henne! Själv tycker jag att jag har pratat i telefon hela kvällen...det har ringt en massa samtal! Ibland blir det bara så...och ibland är det alldeles tyst på telefonen!

Bäst jag går och förhör henne på historian nu!

Ha det bäst o va rädd om dig!
Njut av livet, det går inte i repris!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Hahahhaha jag dööööör, haha åsna<3

2010-03-24 @ 23:27:50
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kicki

jo envis som en åsna så det passar ju dig.

Hoppas ni hittade massa kul till SaraFia, antar att hon är jätte nyfiken nu :-)

2010-03-25 @ 07:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0