Ny header

Tack Pannan och lite SaraFia för att ni fixar headern till mig i mellanåt! Alltid kul när det blir lite nytt :) Jag är jättenöjd med den! Vad tycker du?
Nu kanske jag ska ta och ändra på mig och mitt skrivande...eller? Vet nog inte riktigt hur jag ska ändra på mig?


Tack så mycket mina godingar!

Ikväll har jag haft  mitt spinningpass...först kände jag mig lite matt, var ju och lämnade blod igår, så det var ju inte så konstigt! men sen kom jag igång rejält och spinnade på som bara den :) Efteråt var jag inne i gymet och körde lite styrka. Jag känner mig så nöjd efteråt! Härligt härligt! Väl hemma så var det bara att äta lite, GI-macka med kokt ägg och en stor kopp te.



Imorgon är jag ledig. Har erbjudit mig att hjälpa Kärleken att städa av (dammtorka) hemma hos honom, han hjälper mig så ofta så det är klart att jag gör detta, eftersom han inte tycker att det är "kul". Annars är han mycket "huslig" av sig! En riktig drömm! <3


Nu är det dax att hoppa i säng!
Suss så gott på er! Hörs i morgon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0