Party på G??

Känner att jag vill hitta på något kul! Få partaya loss ordentligt! Jag skulle verkligen behöva det nu annars känns det som om jag skulle "tråka" ihjäl? eller nåt sånt? Ut och träffa folk ha roligt och bara ge järnet! Vad säger ni... nån som hänger på?

Idag har det varit en "jobbig" dag, känner mig helt tom inuti! Är så trött på det jag sysslar med och vill verklige ha ett nytt jobb! men det är ju inte så lätt i dessa tider. Vet inte hur länge jag kommer att orka ha det som det är nu? men jag ger inte upp i första taget... Plötsligt händer det!! Så hjälp mig att hålla tummarna för något nytt!

Nu känner jag att John Blund är på väg att göra mig "sällis", så det är väl lika bra att jag avslutar.

Ha det bäst och Lev Livet!
Gonatt & Kram


Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Jag håller tummarna så hårt så hårt, för att det ska trilla ner ett jobb till dig.



Stor kram min vän!

2010-03-10 @ 09:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0