Spinning time

Ska strax sticka i väg och ha mitt spinningpass, 90min effektiv spinning! Så himla härligt :) Det är så skönt när det är färdigt och man känner sig så nöjd! Då är det bara att ta en dusch och sedan är det bastun som väntar. Ska nog fixa lite hårinpackning i kväll?
På söndag ska vi ha "Vasaloppsspinning", vi spinnar samtidigt som vi tittar på Vasaloppet på storbildstv! Så då blir det cykling i ca 4tim! Sen har vi spurtpriser och bjuder på blåbärssoppa :) En jättekul grej!

Imorgon är jag ledig och då ska jag träffa Jenssan på fiket :) Men det tråkiga är att hon slutar hos oss, redan på söndag är hennes sista arbetsdag :( blir så ledsen i ögat. Men jag vet och förstår varför hon slutar och jag tycker att hon gör helt rätt! Även om jag kommer att sakna henne jätte mycket. Jag hade oxå slutat om jag hade nått annat att "gå" till!


Jenssan och lilla Valde

Nä hä... nu är det dax att packa träningsväskan och ge sig i väg!

Njut av Livet och Lev här och NU!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0