Trött trött trött

Tusan va jag är trött idag!! Är helt "klubbad" fattar inte varför jag skulle vara så trött idag?? Önskar bara att det blev kväll så jag fick gå och läga mig igen...tänk så skönt!

Igår var jag iallafall på spiningen och sedan lite styrka efteråt och naturligtvis en bastu, är så härligt att basta efter träningen :)
Kärleken kände sig inte riktigt pigg igår så han hoppade all träning (förståndigt!)
Sen var det bara hem och fixa nått att äta. Pannan höll på att baka för fullt, hon skulle ha med sig till skolan idag, men det blev faktiskt en extra så jag kunde smaka...mmmm va goda! Sen började ju Saltön igår, följde detta när det gick på tv för ganska länge sedan, typ ett par år sedan?

Ikväll blir det utveckligsamtal för Pannan, sen vet jag inte om det är så att jag ska bowla (om jag inte hinner somna innan dess?) annars blir det en väldigt lugn kväll.

Ha en bra dag o va rädd om dig!
Njut av livet, Lev här och NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0