Tycker om

Som vanligt så här på fredags morgonen sitter jag med en stor kopp te och tittar på Morgon tv! Det har blivit lite av ett "måste", men jag tycker om det och det är mysigt och avstressande att börja dagen så här :) när man ändå har möjlighet till det!


Vad vore livet utan te?? Jag hade inte fixa det iallafall!

Om en stund ska jag ner till fiket o träffa Jenssan o ta en liten fika...även det tycker jag om och tycker att det är jättemysigt.

I eftermiddag blir det nog en runda in till stan för att handla lite mat bl.a, det kanske inte är det jag tycker mest om...men det är ju ett måste om man vill ha mat!

Naturligt vis finns det massor av mer Tycka om saker i vardagen... mina älskade "ungar" min stora Kärlek och mina underbara vänner! <3 och en massa annat smått o gott!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1164689/images/2009/karl-oskar-dagarna-2009-8_49036436.jpg
Mina underbara "ungar" <3


Min stora Kärlek <3


Två av mina Underbara vänner <3

Ha en skön fredag!
Njut av Livet, Lev Här o Nu!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0