Bilder...

Måndagkväll, har varit i väg o haft spinningen idag, det va verkligen skönt att få cykla av sig! Även om jag är instruktör så cyklar jag på för glatta livet!! Inget "fis"cyklande här inte! :)

Tänkte bjuda på lite bilder som jag äntligen har laddat över från kameran.... med lite hjälp av Pannan förstås eftersom jag inte hittade MIN sladd!! Vem kan ha slarvat bort den? Naturligtvis INGEN.... så det är väl Claes och Gösta som varit framme igen? :) (jag skyller absolut inte på dig Pannan)


Måste bara visa en bild på världens goaste mormor! En riktig krutgumma på 97år! Här tillsammans med Pannan


Här är huset som genomgått en helrenovering till i stort sett utgångsläget från 1937, utom balkongen längst upp. (huset kunde ju lika väl ha varit nybyggt? passar ju in i tiden)




Jag undrar vart allt vatten ska ta vägen när snön smälter?? det måste ju bli en himmla massa...

Åhh..när kan man få fram sin cykel....

....så man kan börja cykla igen??


Tänk att det var här vi satt och åt frukost i sommras...


...fast då såg det ut så här!! Åhh, så härligt! Men snart är vi där? eller? (just nu känns det långt dit!)

Fick förresten en fråga "Vad jag gör när jag har tid över" och svaret blir... att då tränar jag oftast!

Nu ska jag invänta John Blund, som kommer när som helst känns det som?!


Ha en fortsatt skön kväll!
Gonatt o suss så gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

OH MY GOOOOOOOD! Fan vad fint huset har blivit alltså! :O Galet! Och lilla Mojan, haha! Hon ser jättepigg ut! :D

2010-03-02 @ 20:09:48
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0