Dax att börja måla...

Så var det fredag igen! Den här veckan vet jag inte vart den har tagit vägen? Iofs så brukar ju veckorna gå fort men den här... den har gått i raketfart!

Igår kväll hade jag min spinning, kändes jättebra o jag var så nöjd efteråt! Ibland när man sätter sig på cyklen så kan jag undra " va tusan gör jag här? hade hellre varit hemma o tat det lugnt!" men den tanken försvinner oftast men en gång. För kännslan när man är klar och man känner sig så nöjd är mycket större än tanken på att man skulle ha stannat hemma!



Idag ska jag sätta i gång att måla! men innan jag kadet tråkiga...att plocka bort allt typ tavlor,gardiner och möbler, men sen är det bara att börja rolla på!!
Kan tala om att nu har jag slipat och spacklat och ska bara vänta på att det torkar...så då kan jag ju passa på att "ta lite" lunch, ska träffa Kärleken nere på fiket om en stund!
Återkommer med rapporter om målningen!

Ha en underbar dag!
Lev och njut av livet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0