Telia support...Grr

Just nu sitter jag i kö till telia support... nu hardu plats 43 i kön! o jag kan tala om att det finns roligare saker att göra en onsdags kväll! Men min tv vill fortfarande inte fungera ordentligt...den laggar till o från hela tiden och i bland vill det inte ens komma någon bild! Grrr och detta ska man betala för?? Absolut inte! Nu har jag kommit ner till plats 40! Framsteg. Hade jag veta att det skulle bli sånt här krabb hade jag aldrig skaffat detta!

Är så glad att det är torsdag i morgon och min sista jobbdag för veckan :) och att jag ska jobba på "hemmaplan" hela dagen! Härligtl Nästa vecka kommer att bli hektisk, först upp till Stockholm över dagen och gå på kurs, Tyvärr så hinner jag ju inte "shoppa loss" något :( eftersom tiderna är tighta. Sen är det fullt upp resten av dagarna, mycket att göra på jobbet!


En tidig sommar morgon.... så härligt!

På fredag är det dax att ut o partaya!! Kicki o jag ska ut o "dansa på borden" ha ha..Ska bli så jäkla kul! Nån som är sugen att hänga på?? Men först är vi bjudna på "killarnas" tackokväll, mat skulle vi ju ändå ha.


På fredag ska Pinglorna ut o Partaya!!

Wow framsteg "du har nu plats 17 i kön" undra om jag kommer fram innan dom stänger supporten?? Hoppas verkligen att dom kan hjälpa mig att fixa till detta, annars är jag inte intresserad av att ha detta! Så det så...

Ha en fortsatt bra kväll!
Lev Här och NU och Njut av det!
Kram




Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Ha en toppen kväll ni Partypinglor!

2010-03-18 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0